وبلاگ
عکس العمل برخی از سقزیها به تاکسی آنلاین(شتاب)
سلام آقای مجیدی خسته نباشید میخواستم درمورده صحبتی که آقای زارع زاده فرمودن منهم اینو اضافه کنم که خیلی از رانندگانه ناوگانه عمومی مثل بنده با کلی وامو قسطو فروختن طلاو بدهی یک وسیله عمومی خریدیم که یک لقمه نونه حلال ببریم سره سفره زنو دو تا بچه ایی که دارم.حالا با دیدنه تبلیغاته این شرکته محترم خداشاهده روزه جمعه ایی که باید در کناره خانوادم مثلا خوش باشمو با کلی استرسو ناراحتی و فشاره روحی که به خودمو خانوادم دادم گذروندم.واقعا اگه فکری نشه مطمن باشید منو امثاله من به کل زندگیشون نه تنها نابود میشه بلکه ممکنه حتی اثراته بسیار بدی به لحاظه روحی و روانی برامون داشته باشه.
—————
🔹سلام قابل توجه جناب زارع زاده. آژانسهای تاکسی تلفنی برابر رای دیوان عدالت اداری به عنوان واحد صنفی تلقی شده و باید تحت پوشش اتحادیه بنگاههای خدماتی قرار گیرند.و از مدیریت شهرداری خارج شده است.
————–
🔹باعرض خسته نباشی به مسولین محترم
درخواست دارم در مورد ناوگان عمومی فاز دوم جاقل که مدت طولانی است بدون ناوگان عمومی است و حتی یک سوپرمارکت در فاز دوم نیست لطفا مسولین کمک کنند.
————–
🔹باسلام خدمت همه مردم فهیم و خونگرم سقز و تشکر از دوستان زحمت کش کانال ساکا پرس
جناب زارع زاده عزیز
حق باشماست تمامی امور حمل و نقل
درون شهری مستلزم مجوز شهرداری یا اصناف میباشد
اما چنانچه مستحضر هستید آژانسهای تلفنی و تاکسی های زرد رنگ فقط و فقط در شهر ما و دو شهر همجوار بانه و بوکان دارای امتیاز میباشند
و همین امر و رشد چشمگیر قیمت امتیاز تاکسی و آژانس در شهر سقز فراتر از دو شهر همجوار ما میباشد
هیچ کدوم از دفاتر آژانس شبانه روزی نیستند و هیچ روز تعطیلی باز نیستند مضافا اینکه یک پیکان تاکسی که از رده خارج شده رو نمیتوان با قیمت ۴۰ ملیون خریداری کرد و یا حتی امتیاز آژانسی را
تکلیف امثالی مثل بنده که پول برای خرید امتیازی که بازار سیاهی شده در سقز چیست؟
مسافر بر شخصی باید از گرسنگی بمیرد چون پول خرید امتیاز آژانس و تاکسی را ندارد؟
خدمات شبانه روزی حمل و نقل شما به مردم فهیم سقز در کجای قوانین تان گم شده و به فراموشی سپرده شده؟
تاکسی انلاین اینترنتی مجوز از وزارت صنایع و همچنین هیات عالی نظارت را دارد و جهت خدمات رسانی بیشتر و مطلوبتر و با هزینه کمتری ایجاد شده
و تعداد امار بیکاران مسافربرهای شخصی را نزول میبخشد
و مشکل خدمات رسانی شبانه روزی و باصرفه رو در سقز حل خواهد کرد.
و من الله التوفیق
اصلا مسافر کش شخصی یعنی چی؟ کجا دنیا مسافر بر شخصی داریم؟ پس اگه تاکسی اینترنتی تو سقز راه اندازی میشه تکلیف این همه تاکسی و آژانس بیکار چی میشه؟اگه یه نگاه به شهر بندازیم بخاطر رنگ زرد تاکسی و ترافیک تاکسی و آژانس چیز دیگری دیده میشود؟
—————-
🔹با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب مجیدی مدیر خبرگزاری ساکا پرس
ممنون از کانال خوبتون
در جوابیه جناب آقای امیر زارع زاده،بنده نه راننده تاکسی هستم نه حتی راننده ماشین های شخصی،
اما بر خود لازم می دانم که از کلیه رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی سقز تا حدالامکان نهایت دفاع خود را بکار گیرم
جناب آقای زارع زاده
اولا اگر شما و همکار شما هم توجه کرده باشند تاکسی تلفنی آنلاین یا همان snap مربوط به کلان شهرهایی مانند تهران و اصفهان و تبریز و…. می باشد.
ثانیا در شهرهایی مثل سقز و … که این مناطق از کلیه امکانات و سرمایه های دولتی و خصوصی بی نصیب هستند و مردم هم در سایه دولت تدبیر وامید هر روز در این مناطق فقیر تر و بیکارتر می شوند،طرحی که شورای محترم در
نظر دارد آن هم سبب بیکاری بسیاری از رانندگان محترم ناوگان حمل ونقل عمومی می شود.
ثالثا اگه آقای زارع زاده، شما و همکارانتان مطلع باشید امروزه هم در کلان شهرها،رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی نسبت به ایجاد طرح تاکسی آنلاین معترضند هم چنین مشکلاتی هم برای مردم بوجودآورده نمونه ساده ش همین تابستان بود که راننده تاکسی آنلاین در تهران یکی از مسافران را مورد تجاوز قرار داد.
در پایان از همه ی مسئولان اجرایی شهرستان سقز خصوصا شورای شهر در خواست دارم که در مورد هر طرحی که می خواهند به اجرا درآورند نهایت دقت و تفکر و تأمل خود را در مورد مزایا ومعایب این طرحها بکار گیرند که این نهایت دقت و تلاش و تأمل ،مطالعه و تحقیق وپژوهش مسئولان را می طلبد.
————–
🔹ما مسکن مهر جاقل زندگی میکنیم فاز دوم واقعا امکانات کمه برای تاکسی باید کلی راهو رفت اگه شب چیزی لازم داشته باشیم و وسیله ایی نباشه توی سرما باید با پای پیاده کلی راهو بریم خاهشا متنو بزارید که فکری بکنن چون واقعا سخته این وضعیت
————–
🔹باسلام و عرض خسته نباشید بنظر بنده طرح تاکسی اینترنتی برای شهروندان بسیار مفید خواهد بود اما باتوجه به تعداد زیاد تاکسی ها و آژانس ها باید فقط افرادی که تاکسی و یا آژانس دارند بتوانند در آن شرکت کنند و افراد شخصی در صورت تمایل فقط شب ها قادر به سرویس دهی باشند.
—————-
قابل توجه مسئولین محترم تاکسیرانی سقز
چرا در ایستگا سنگبران تاکسی ها درخواست دربستی می کنند و از سوار کردن مسافران. مسیری سر باز می زنند و انهارا سوار نمی کنند
عده ای از رانندگان محترم تاکسی گردشی انجا را پاتوق خود برای درخاست دربستی کرده اند .واز سوار کردن مسافر مسیری خود داری می کنند.لطفا رسیدگی نمایید .اهالی سنگبران
سلام, در مورد طرح تاکسی آنلاین باید عرض کنم که اگه قرار است این طرح رو به اجرا در بیارند چه بهتر از همین رانندگان آژانسهای سقز استفاده کرده و مدیران و رانندگان را ملزم به اجرای این طرح نمایند تا هم همشهریان و هم رانندگان از ثمره ی این طرح استفاده مطلوب را ببرند, چون من در جریان هستم که هستن از همشهریانی که حاضر شدند که واحد مسکونی خود را فروخته تا در جهت اشتغال خود و امرار معاش خانواده جهت خرید وسیله نقلیه عمومی اقدام نمایند, لذا ملزم و شایسته است شهردار محترم و شورای اسلامی شهرمون از حق این عزیزان زحمت کش دفاع و سیانت لازم رو داشته باشند. با سپاس
سلام آقای مجیدی لازم دانستم که این موضوع مطرح شود باید مسافر بر شخصی باید کلا جمع شود چون در هیچ جای دنیا مفهومی ندارد پس رانندگان اتوبوس و تاکسی و…. چرا باید هزینه کنند برای خرید خط و امتیاز در حالی که ۱۰۰ متر جلوتر مسافر بر شخصی با هزینه ای کمتر از اتوبوس ها و تاکسی ها مسافر سوار میکند در حالی که بیشتر آن ها بازنشسته و یا بعنوان شغل دوم اینکار را انجام می دهند اما ناوگان مسافربری باید بدون مسافر باشند و بعضی از مسافربر های شخصی حتی گواهینامه ندارند
سلام صبحتون بخیر
در خصوص تاکسی ٱن لاین در سقز عرضی داشتم خدمتتون
بنده خودم در سنندج زندگی میکنم و وقتی سیستم فعلی سرویس تاکسی سنندج و حتی مریوان و بانه رو با سقز مقایسه می کنم ، به جد به سقزی بودنم افتخار میکنم ….
هیچ جای دیگه مثل سقز توی صف نمی ایستند واسه تاکسی سوار شدن ، کاری که هیچ ارگان دولتی اون رو پایه ریزی نکرد و کاملا برگرفته از فرهنگ ما سقزی هابود…( خواستم بگم هواستون باشه سقز رو با هیچ جا مقایسه نکنید )
.دوما انحصار گری در هرجا و هر زمینه ای موجب فساد میشه … نمی خوام نمونه ایرانخودرو و سایپا و گندی که به مملکت زدند رو بیارم …. نمونه عینی تر خط اتوبوس سقز سنندج هستش
جایی که هر دو مینی بوس رو یک اتوبوس کردند و در انحصار همون راننده مینی بوس ها و همان تعاونی گذاشتند …
بد ترین و بی کیفیت ترین سرویس اتوبوس بین شهری ایران بدون شک این مسیر هستش ..
در نهایت عرض من این هستش
واسه مردم تصمیم نگیرید … مردم خودشون فرق خوب و بد رو تشخیص میدن …
بذارید خودشون انتخاب کنند
تاکسی اینترنتی یکی از دستاوردهای دنیای جدید و نمیشه محدودش کرد …
ولی میشه از تاکسی داران محترم و زحمت کش خواست به جمع ناوگان تاکسی اینترنتی بپیوندند …
توروخدا یه فکری به حال ما بکنید شهرستان سقز با این همه آژانس و تاکسی که داره اصلا لازم به تاکسی آنلاین نیست .من الان خودم ۶۰میلیون دادم تاکسی یه نفر دیگه میاد با دوهزار تومان خط آژانس میگیره و باعث درآمد ماهم میشه این دیگه انصاف نیست
سلام اقای مجیدی من یکی از رانندگان آژانسم خواستم در جواب این اقا بگم که آژانس ها و تاکسی ها در روزهای تعطیل خدمت نمیکنند شما بهتره که در این روزه ا سری به داخل شهر بزنن که ببینن خدمت میکنن یا نه من خودم به الله قسم چه روز جمعه چه عیدها چه نوروز وحتی ۱۳ بدر بیرون نرفتم و داخل شهر کار میکردم آدرسمونم آژانس آرام(۳۳۰۳۰) با تشکر سامان
سلام در مورد این طرح اسنپ میخواستم حرفی بزنم واز رانندگان محترم حمل و نقل عمومی دفاعی کرده باشم ، اولا این طرح برا شهر سقز ک کلان شهر نیست اشتباهه دوما این همه تاکسی و اژانس در سقز موجود هست ک خیلی از شهرهایه همجوارش بیشتر داره سوما اون اقایی ک میگه راننده ی شخصی باید چکار کنه ، خب راننده ی تاکسی و اژانس چکار کنن ک حق خودشونه و کلی پول هزینه کردند یه راننده ی شخصی بیاد حق اونارو بخوره ، این موضوع برا شهرداری عیب و ایراد داره ک برا نفع خودش هی تاکسی و اژانس اضافه میکنن و فکری بحال ترافیک و این خیابان های قدیمی و پر چال و دست انداز نمیکنن قبلنا اژانس ها ۲۵ ماشین داشتند ک الان شدند ۳۰ و چند اژانس دیگه اضافه شدند اقا بسته بخدا خیابونهایه سقز نمیکشه دیگه این همه ماشینو ، اعضای محترم شورا و شهرداری اقا بسته دیگه اضافه نکنید اینایی ک هستند کارشونو حداقل بکنند با سپاس
توروخدا یه فکری به حال ما بکنید شهرستان سقز با این همه آژانس و تاکسی که داره اصلا لازم به تاکسی آنلاین نیست .من الان خودم ۶۰میلیون دادم تاکسی یه نفر دیگه میاد با دوهزار تومان خط آژانس میگیره و باعث درآمد ماهم میشه این دیگه انصاف نیست
سلام فوق العاده طرح افتضاحیه اونم برای شهری مثل سقز خدایی من الان تاکسی دارم اینقدر اوضاع کار بده و تعداد تاکسی و آ
ژانس ها زیاده که به زور روزی ۴۵تا ۵۰ هزار تومان کار میکنم اونم با این اوضاع اقتصادی و هزینه ی بالای تعمیر و نگهداری و قسط شبها که ماشالله ماشین های شخصی با تابلو آژانس و تاکسی دارن کار می کنن من خوددم ۲۰۶ صندوق دار دیدم داره شبا کار می کنه کسی هم نیست بهش گیر بده به نظر من با ید این طرح کنسل بشه .
درود و خسته نباشید عرض میکنیم خدمت همه همشهریان عزیزم ، عرض ادب دارم خدمت برادر زارع زاده و خوشحالم که لااقل شما در طی این چند سال بعنوان اولین نفر از صنف حمل و نقل( تاکسی ) دفاع کردید از حق صنفی که ۵ سال کامل مورد کم لطفی های عجیبی قرار گرفته از اینکه راجع به این قضیه تاکسی اینترنتی جواب کامل و مستندی رو ارائه کردی سپاسگزارم ولی چند سوال و پیشنهاد کوتاه خدمت شما عارضم. ۱- آیا قوانین حمل و نقل شهری این اجازه رو به آژانس های تلفنی داده که صبح تا شب آزادانه در شهر جولان بدن؟؟؟
۲- مگر قوانین حمل و نقل نمیگه دفاتر آژانس موظفند ۲۴ ساعت و با تعویض شیفت شبانه روز در خدمت مردم باشند چرا در سقز همچین چیزی نیست؟؟؟
۳- آیا این انصاف است که تمامی دربستی های تلفنی برای آژانس ها ، تمامی سرویس مدارس برای آژانس ها ، بعدشم صبح تا غروب آزادانه بگردن آیا این خلاف قانون نیست پس تاکسی های با پلاک عمومی که همانا اولویت اول مردم در تمام دنیا جهت حمل مسافر می باشد چی میشه تکلیف راننده مستأجری که ۲۷ میلیون وام گرفته و تاکسی شو عوض کرده برای رفاه من و شما چی؟؟؟؟
برادر زارع زاده شما که پیش قدم شدی برای شهروندان توضیح بدید که آژانتاکسی
فقط باید با تماس تلفنی با دفتر آژانس به سرویس دهی مشغول باشند ، آیا دربستی های داخل شهر مال آژانس های پلاک شخصیست؟؟؟ چرا اتوبوس واحدها مثل تاکسی گردشی در هر جا ومکانی بخوان مسافر سوار و پیاده میکنن؟؟؟ من مخالف ماشین های شخصی ساکن سقز نیستم چرا باید از بوکان و تکاب و شاهین دژ در سقز مشغول مسافرکشی باشند؟؟؟ اگر تاکسی های گردشی به دربستی های داخل شهر که همانا حق کامل آنهاست مشغول باشند تاکسی خطی هم مجبور به ترک مسیر و بعضا جریمه در صف های طولانی نخواهد شد.
امیدوارم به زودی قوانین شهروندی در باب حمل و نقل در همین کانال بیان بفرمائید تا حق صنفی ضایع نشه چون ۷۰ درصد شهروندان عزیز از قوانین کلی حمل و نقل بی اطلاع می باشند. بازهم از حسن توجه همشهریان عزیزم و پیشتر از برادر زارع زاده و همکاران محترمشون و مدیریت محترم تاکسیرانی راجع به مخالفت با طرح تاکسی اینترنتی نهایت تشکر را داشته ایم
ممنون از مسؤلین کانال ساکاپرس
باتشکر آکوعبدی راننده تاکسیچرا در ایستگا سنگبران تاکسی ها درخواست دربستی می کنند و از سوار کردن مسافران. مسیری سر باز می زنند و انهارا سوار نمی کنند
عده ای از رانندگان محترم تاکسی گردشی انجا را پاتوق خود برای درخاست دربستی کرده اند .واز سوار کردن مسافر مسیری خود داری می کنند.لطفا رسیدگی نمایید .اهالی سنگبران
سلام, در مورد طرح تاکسی آنلاین باید عرض کنم که اگه قرار است این طرح رو به اجرا در بیارند چه بهتر از همین رانندگان آژانسهای سقز استفاده کرده و مدیران و رانندگان را ملزم به اجرای این طرح نمایند تا هم همشهریان و هم رانندگان از ثمره ی این طرح استفاده مطلوب را ببرند, چون من در جریان هستم که هستن از همشهریانی که حاضر شدند که واحد مسکونی خود را فروخته تا در جهت اشتغال خود و امرار معاش خانواده جهت خرید وسیله نقلیه عمومی اقدام نمایند, لذا ملزم و شایسته است شهردار محترم و شورای اسلامی شهرمون از حق این عزیزان زحمت کش دفاع و سیانت لازم رو داشته باشند. با سپاس
سلام آقای مجیدی لازم دانستم که این موضوع مطرح شود باید مسافر بر شخصی باید کلا جمع شود چون در هیچ جای دنیا مفهومی ندارد پس رانندگان اتوبوس و تاکسی و…. چرا باید هزینه کنند برای خرید خط و امتیاز در حالی که ۱۰۰ متر جلوتر مسافر بر شخصی با هزینه ای کمتر از اتوبوس ها و تاکسی ها مسافر سوار میکند در حالی که بیشتر آن ها بازنشسته و یا بعنوان شغل دوم اینکار را انجام می دهند اما ناوگان مسافربری باید بدون مسافر باشند و بعضی از مسافربر های شخصی حتی گواهینامه ندارند
سلام صبحتون بخیر
در خصوص تاکسی ٱن لاین در سقز عرضی داشتم خدمتتون
بنده خودم در سنندج زندگی میکنم و وقتی سیستم فعلی سرویس تاکسی سنندج و حتی مریوان و بانه رو با سقز مقایسه می کنم ، به جد به سقزی بودنم افتخار میکنم ….
هیچ جای دیگه مثل سقز توی صف نمی ایستند واسه تاکسی سوار شدن ، کاری که هیچ ارگان دولتی اون رو پایه ریزی نکرد و کاملا برگرفته از فرهنگ ما سقزی هابود…( خواستم بگم هواستون باشه سقز رو با هیچ جا مقایسه نکنید )
.
دوما انحصار گری در هرجا و هر زمینه ای موجب فساد میشه … نمی خوام نمونه ایرانخودرو و سایپا و گندی که به مملکت زدند رو بیارم …. نمونه عینی تر خط اتوبوس سقز سنندج هستش
جایی که هر دو مینی بوس رو یک اتوبوس کردند و در انحصار همون راننده مینی بوس ها و همان تعاونی گذاشتند …
بد ترین و بی کیفیت ترین سرویس اتوبوس بین شهری ایران بدون شک این مسیر هستش ..
.در نهایت عرض من این هستش
واسه مردم تصمیم نگیرید … مردم خودشون فرق خوب و بد رو تشخیص میدن …
بذارید خودشون انتخاب کنند
تاکسی اینترنتی یکی از دستاوردهای دنیای جدید و نمیشه محدودش کرد …
ولی میشه از تاکسی داران محترم و زحمت کش خواست به جمع ناوگان تاکسی اینترنتی بپیوندند …
توروخدا یه فکری به حال ما بکنید شهرستان سقز با این همه آژانس و تاکسی که داره اصلا لازم به تاکسی آنلاین نیست .من الان خودم ۶۰میلیون دادم تاکسی یه نفر دیگه میاد با دوهزار تومان خط آژانس میگیره و باعث درآمد ماهم میشه این دیگه انصاف نیست
سلام اقای مجیدی من یکی از رانندگان آژانسم خواستم در جواب این اقا بگم که آژانس ها و تاکسی ها در روزهای تعطیل خدمت نمیکنند شما بهتره که در این روزه ا سری به داخل شهر بزنن که ببینن خدمت میکنن یا نه من خودم به الله قسم چه روز جمعه چه عیدها چه نوروز وحتی ۱۳ بدر بیرون نرفتم و داخل شهر کار میکردم آدرسمونم آژانس آرام(۳۳۰۳۰) با تشکر سامان
سلام در مورد این طرح اسنپ میخواستم حرفی بزنم واز رانندگان محترم حمل و نقل عمومی دفاعی کرده باشم ، اولا این طرح برا شهر سقز ک کلان شهر نیست اشتباهه دوما این همه تاکسی و اژانس در سقز موجود هست ک خیلی از شهرهایه همجوارش بیشتر داره سوما اون اقایی ک میگه راننده ی شخصی باید چکار کنه ، خب راننده ی تاکسی و اژانس چکار کنن ک حق خودشونه و کلی پول هزینه کردند یه راننده ی شخصی بیاد حق اونارو بخوره ، این موضوع برا شهرداری عیب و ایراد داره ک برا نفع خودش هی تاکسی و اژانس اضافه میکنن و فکری بحال ترافیک و این خیابان های قدیمی و پر چال و دست انداز نمیکنن قبلنا اژانس ها ۲۵ ماشین داشتند ک الان شدند ۳۰ و چند اژانس دیگه اضافه شدند اقا بسته بخدا خیابونهایه سقز نمیکشه دیگه این همه ماشینو ، اعضای محترم شورا و شهرداری اقا بسته دیگه اضافه نکنید اینایی ک هستند کارشونو حداقل بکنند با سپاس
توروخدا یه فکری به حال ما بکنید شهرستان سقز با این همه آژانس و تاکسی که داره اصلا لازم به تاکسی آنلاین نیست .من الان خودم ۶۰میلیون دادم تاکسی یه نفر دیگه میاد با دوهزار تومان خط آژانس میگیره و باعث درآمد ماهم میشه این دیگه انصاف نیست
سلام فوق العاده طرح افتضاحیه اونم برای شهری مثل سقز خدایی من الان تاکسی دارم اینقدر اوضاع کار بده و تعداد تاکسی و آ
ژانس ها زیاده که به زور روزی ۴۵تا ۵۰ هزار تومان کار میکنم اونم با این اوضاع اقتصادی و هزینه ی بالای تعمیر و نگهداری و قسط شبها که ماشالله ماشین های شخصی با تابلو آژانس و تاکسی دارن کار می کنن من خوددم ۲۰۶ صندوق دار دیدم داره شبا کار می کنه کسی هم نیست بهش گیر بده به نظر من با ید این طرح کنسل بشه .
درود و خسته نباشید عرض میکنیم خدمت همه همشهریان عزیزم ، عرض ادب دارم خدمت برادر زارع زاده و خوشحالم که لااقل شما در طی این چند سال بعنوان اولین نفر از صنف حمل و نقل( تاکسی ) دفاع کردید از حق صنفی که ۵ سال کامل مورد کم لطفی های عجیبی قرار گرفته از اینکه راجع به این قضیه تاکسی اینترنتی جواب کامل و مستندی رو ارائه کردی سپاسگزارم ولی چند سوال و پیشنهاد کوتاه خدمت شما عارضم. ۱- آیا قوانین حمل و نقل شهری این اجازه رو به آژانس های تلفنی داده که صبح تا شب آزادانه در شهر جولان بدن؟؟؟
۲- مگر قوانین حمل و نقل نمیگه دفاتر آژانس موظفند ۲۴ ساعت و با تعویض شیفت شبانه روز در خدمت مردم باشند چرا در سقز همچین چیزی نیست؟؟؟
۳- آیا این انصاف است که تمامی دربستی های تلفنی برای آژانس ها ، تمامی سرویس مدارس برای آژانس ها ، بعدشم صبح تا غروب آزادانه بگردن آیا این خلاف قانون نیست پس تاکسی های با پلاک عمومی که همانا اولویت اول مردم در تمام دنیا جهت حمل مسافر می باشد چی میشه تکلیف راننده مستأجری که ۲۷ میلیون وام گرفته و تاکسی شو عوض کرده برای رفاه من و شما چی؟؟؟؟
برادر زارع زاده شما که پیش قدم شدی برای شهروندان توضیح بدید که آژانتاکسی
فقط باید با تماس تلفنی با دفتر آژانس به سرویس دهی مشغول باشند ، آیا دربستی های داخل شهر مال آژانس های پلاک شخصیست؟؟؟ چرا اتوبوس واحدها مثل تاکسی گردشی در هر جا ومکانی بخوان مسافر سوار و پیاده میکنن؟؟؟ من مخالف ماشین های شخصی ساکن سقز نیستم چرا باید از بوکان و تکاب و شاهین دژ در سقز مشغول مسافرکشی باشند؟؟؟ اگر تاکسی های گردشی به دربستی های داخل شهر که همانا حق کامل آنهاست مشغول باشند تاکسی خطی هم مجبور به ترک مسیر و بعضا جریمه در صف های طولانی نخواهد شد.
امیدوارم به زودی قوانین شهروندی در باب حمل و نقل در همین کانال بیان بفرمائید تا حق صنفی ضایع نشه چون ۷۰ درصد شهروندان عزیز از قوانین کلی حمل و نقل بی اطلاع می باشند. بازهم از حسن توجه همشهریان عزیزم و پیشتر از برادر زارع زاده و همکاران محترمشون و مدیریت محترم تاکسیرانی راجع به مخالفت با طرح تاکسی اینترنتی نهایت تشکر را داشته ایم🌺🌺🙏🙏
ممنون از مسؤلین کانال ساکاپرس
باتشکر آکوعبدی راننده تاکسی
سلام به نظر من اگه قراره تاکسی آنلاین راه اندازی بشه بهترین گزینه استفاده از همین آژانس های موجوده چون همه انها زیر نظر تاکسیرانی هستند و دارای سابقه و پیشینه ای شناخته شده می باشند و خللی به ناوگان حمل و نقل عمومی هم وارد نمی شه و دیگه شخصی چرا//